Plikt til informasjon og drøfting aml. kap. 8

LinkedIn icon
articleCreated with Sketch.15. november 2022

Må alle arbeidsgivere informere og drøfte løpende med sine ansatte, eller gjelder det kun for virksomheter av en viss størrelse? Hva betyr det egentlig å drøfte, hvilke temaer skal tas opp til drøftelser, og hvordan forholder kap. 8 seg til andre drøftelsesregler i loven? I denne episoden forklarer advokatene i Ræder mer om arbeidsgivers plikt til informasjon og drøfting.

Raeder_podcast_1440x750_2022_UTEN_logo_01.jpg

Kontaktpersoner

Relaterte fagområder

Ønsker du våre oppdateringer?

Ja, takk!

Vi i Ræder brenner for faget vårt, og er levende opptatt av å dele kunnskap. Derfor vil vi oppdatere deg jevnlig med å sende siste faglige nytt samt invitasjoner til gratis seminarer. Fyll ut din kontaktinfo nedenfor og få tilsendt vårt nyhetsbrev.

Laster....